7 Haziran 2009 Pazar

yok ki senin bir yedeğin...

Kahretesin evet Joshua dilime dolandı... Bu sabah sınava gitmek için evden çıkmadan önce oldu bu. Hazırlanıyorduk sonra sonra birden çalmaya başladı ve ben tam gaz başladım söylemeye, yok ki senin bir yedeğin... yok ki senin bir yedeğin... kötü kedi şerafettin, söyle nasıl kıydın bana? falan filan işte. Evet sana da bulaştırayım bari tam olsun. Zavallı kuzucuğumun diline dolamayı başarmıştım sınav öncesi :) Zaten bahar şenlikleri dolayısıyla gıcık kapmış durumdayım. Onun yüzünden gece üçtü ben eve vardığımda ve yatağa nasıl girdiğimi dahi hatırlamamaktayım, şuurum kapalıydı. Bütün konser boyunca +18'de uyumakla meşguldüm, acaba neler görüyordum rüyamda ;)

Geçelim bunları gelelim tekrar bugüne. Güzel bir gündü, buz pateni yaptım sanki neyimeyse hiç paten yapmamış bir insan olarak ama iyiymişim öyle diyorlar ;) Kahretsin ya isteyipte başaramayacağım bir şey gösterin bana :P (tanrım ego yine doruklarda, sen aldırma) birden annemin sesi kulaklarımda çınladı tabi bu kendini beğenmiş cümlemin üzerine " sen sınavları geçeme zor gidersin italya'ya" uyş gerildim birden hayır olamaz hadi geç bakalım. Hani isteyip yapamayacağın hiç bir şey yoktu. Bu da sana kapak olsun böööö! Neyse efendim ben artistlik yapıyordum dengemi kaybedip düşmedim diye ama tabi oda bana yaptı keleği çıkmadan önce ben bir kaydım pat! düştüm çanağın üzerine. Düşmemle kalkmam bir oldu tabi gülmek krizine girmemde ayrı bir sorundu. Öyle işte şimdi saate baktım ohhoo epey geçmiş. Dayımın doğum günü var gitmem lazım seni sürekli yüz üstü bırakmaktayım gözümden kaçmıyor değil. Aslında Joshua ben bu tarz bir konuşma içerisinde olmaktan pek hoşnut değilim. Seni sömürmek istemiyorum, bundan sonra farklı bir üslup deniyeceğim*. Hadi eyvallah (baba tavrı da her daim devam emekte)






* unutma! nasıl başlarsan öyle devam eder. Joshua seni kandırmasına izin verme boşuna daha farklı bir üslubun hayalini kurma. Daha küçüksün anlamazsın sen. Hem ne üslubu görende edebiyat parçalıyor sanır. İnanma ona, yazık olur sana :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder