6 Haziran 2009 Cumartesi

aşkımı dejenere etme!

Evet Joshua bu söz sevgili babacığıma ait. Her zaman ki gibi kahvaltı sofrasındaydık (zaten bizim evde ne oluyorsa kahvaltı sofrasındayken oluyor neyse...). Babam birden şarkı söylemeye başladı. Neden olduğunu hatırlamıyorum o kısım bende iptal. Makamlı falan söylüyor sanıyorum böyle bir şarkı var. Keşke sözlerini yazsaydım, kahretsin. Böyle arka arkaya birbiriyle uyumlu 7-8 dize söyledikten sonra evet bu söz çıktı ağzından. Anneme "aşkımı dejenere etme" dedi ve ben gülmekten yarıldım anlatamam. Babam "seni seviyorum" cümlesini yapay bulmaktaymış... Bugün kendisiyle yaptığım röportajda gerçekten çok çarpıcı açıklamalarda bulundu. Kendisi gösteri insanı değilmiş aşkını öyle herkesin içinde show amaçlı göstermezmiş. Diyorum ben gerçek aşk böyle olur diye ama nerde...

Neyse Joshua öyle işte ben gideyimde hazırlanmaya başlayayım bugün gidiyorum kuzucuklarımın yanına. Hadi görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder