14 Haziran 2009 Pazar

ne varlığı gereksiz insanlar tanıdım ki zaten yoktular, korktum...

Böyle insanlar var ama şuan da canım bu insan örneklerinden bahsetmek istemiyor ki zaten yoktular öyle değil mi? Neyse salla dur içimden bir söz geldi söylemezsem olmaz "pislik" oh rahatladım. Nedense hakaret içerikli cümleleri pek sık kullanmaya başladım. Geçici rahatlamalara sebep olur sadece. Kendimi toparlamalıyım. Annem çok kızıyor bir genç kıza hiç yakışmıyor diyor :P:D:D (bundan sonra pislik ve oha demek yasak)

Loreena Mckennitt konseri. Dün gibi bir günü yaşadığım için herhalde daha mutlu olamazdım. Panik ataklı iki insan manyağa bağlamış bir şekilde konsere gidiyor. Konsere 21:00 başlayacak ben saat 19:00'da otobüste Kadıköy'e giderken yolda vazgeçmek üzereydim. Neden mi? Mide bulantısı, kalp çarpıntısı, böyle ayaklarıma doğru sıcak kan inmesi vs. vs. vs. tanrı biliyor ki harbiye'ye ulaşabileceğimi sanmıyordum. Böyle bir yerde bayılıp kalıcam sanıyordum. Tabi ki böyle bir şey olmadı. Berna'yla beraber başardık ve mutluyduk mesuttuk. Çok güzel bir konser oldu. İyi ki gitmişim. Gitmesem pişman olurdum. Kahrolurdum. Ama olmadım ;)


Bu aralar sen pek konuşma Joshua...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder