6 Haziran 2009 Cumartesi

daha gidemedim joshua

Evet daha gitmedim o sebeple ki geldim buraya biraz daha yazayım dedim. Yani aslında sırf yazma eylemini gerçekleştirmek amacıyla yazıyorum yoksa onun dışında hiç bir amaç gütmemekteyim ve evet mantıklı kelimeleri bir araya getirip saçma sapan, gereğinden fazla uzun bir cümle kuruyorum. Kurdum bile. Acıktım dur annemin yaptığı patatesli böreği kapıp geliyorum. Boş mideyle yazılmıyor be :) 1 dakika sonra... ve geldim :) eline sağlık annemin, banada afiyet olsun. Yazacak bir şeyim var sanıyorsan yanılıyorsun öyle şuursuzca kulanıyorum kelimeleri. Sözlükte geziniyorum ne var ne yok diye öyle arada bir de bir iki bi' şey yazıyorum laf olsun diye. Aslında çok parlak geçiyor diyemem dakikalarım ama olsun akşama kapatırız şu uyuz zamanın bana yaptıklarını. Aa unutmadan bu arada ben bu yazıları giriyorum ama bunun zaman problemi var onu düzeltmeliyim birebir saatini göstermiyor ve bu durum benim en uyuz olduğum şey. Her ne kadar zaman kavramından pek haz etmesemde benim için önemlidir neyi ne zaman yaptığım. Sanırım daha fazla uzatmaya gerek yok. Aslında yazmadan önce kafamda çok farklı şeyler vardı ama nedense her şey çok çabuk uçup gider oldu beynimden. Ah şu başı boş bağlanan nöronlarım artık sizi bir güzel hizaya çekme vakti geldi de geçiyor. Ama benden kaçış yok illa bir gün gücüme yenik düşeceksiniz ve o zaman gülen ben olacağım size...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder