27 Haziran 2009 Cumartesi

"İnsanlarla yaşamak güç, çünkü susmak güç. Özelliklede geveze biri için."

Böyle dedi Zerdüşt!

Susmak zor bi' eylem he ne dersin Joshua. Tamam anladım ben seni cevap verme şimdilik. Nasıl olsa cevaplarsın elbet bir gün tüm sorularımı. Şimdi geçelim bugünün insan bedeninde yarattığı yorgunluk hissine. Kiminle konuşsam dökülüyor ya bu ne? Bu ne biçim bir sıcaktır? Ecemle konuştum oda aynı hatta "Nihan hiç halim yok dışarı çıkmaya valla arada Bağa (tamam işte anla Baha ;) ) olmasa çıkmam dışarıya" dedi. 18:30' da buluşacakmışız fakat ben halen nasıl dışarı çıkacağımı düşünüyorum. Ya benim uykum geliyor iki de bir bulduğum her boş alana yatmak gibi bir eylemde bulunuyorum ve anında küt pireler uçuşmaya başlamış bile. Ben kesin evin kapısından çıkarken uyuya kalırım. Saat şuan itibariyle 16:13 daha duşa gireceğim, saçlarımı kurutacağım işte uzun saçın külfeti yazın ortaya çıkıyor be Joshua... ama olsun asla vazgeçmem onlardan rapunzenlliğe kadar yolu var :P:D Şimdi sana bir soru soruyorum ama aslında sana sormuyorum gibi, nerede? çok içimden geldi ondan sordum yoksa sormazdım bilirsin. Meraklıyım evet lakin "nerede?" diyecek kadar değil ;) hım bu arada sürünerek gidiyorum televizyonu kapatmak için evet şimdi oturduğum yerden kalkıyorum tanrım buraya yapışmış gibiyim kalkıyorum, kalkıyorum ve kalktım. oh be! sonunda seste kesildi artık uyuyabilirim :P hayır oda ne ya şimdide havalandırma bu kadar çok ses çıkartmak zorunda mı? Ben en iyisi sahile gidip bi' dondurma yiyeyim bari anca kendime gelirim :D:D:D neyse saat şuan itibariyle 16:38'i göstermekte ben yavaştan yavaştan yaylanayım şu ekran karşısından yoksa geç kalacağım. Ya o benim genlerimde vardı öyle değil mi? "geç kalmak" bak o annemden geçmiş bana ama annemin ki hat safhada mesela annem 10 dakika içinde geliyorum diyorsa bil ki o en az 1 saattir. Yok ben yine de evden 15 dakika içinde çıkabilen bir insanım :D:D:D Neyse ya bu konuya nereden girdik şimdi hadi ben gidiyorum görüşmek üzere Joshua...

2 yorum:

  1. Hehe :) Daha sana bugün dedim değil mi sen sevgilini çok bekletirsin diye dün de demiş olabilirim bu ara seninle fazlasıyla görüştüğüm için karıştırıyorum:) Ne fazlası be ayrı kalmaya alıştığım için bu görüşmeler çok geliyo sanırım bana gecen yıllarımızı düşünürsek bunlar çerez :)

    YanıtlaSil
  2. ben adsız değilim be gıcık bi laf
    ECEM benim adım hıh..

    YanıtlaSil