28 Haziran 2009 Pazar

sonra ben ona dönüp dedim ki: bi' saniye! sesli düşünüyorum...

Günler ne çabuk geçiyor ya kontrol gücümü kaybettim adeta. Bugün hava serin yağmurda yağdı yağacak ve ben sinir krizi geçirmek üzereyim. Neden mi? Yağmur yağacak diye değil tabi ki. Elektrikler gidip gidip geliyor bu durumun bende yarattığı sinir harbi için (bkz: daha önce ki bir yazım). O sebeple bu konuya fazla değinip kendi kendimi sinir etmeyeceğim. Bak midem yanmaya başladı gene. Nedense canım yazmak istememekte. Parmaklarımın ağırlaşması ve bileklerimin bende yarattığı yorgunluk hisside bunda en büyük etken. Bir de unutmadan sanki nöronlarımda pek bir isteksiz. Çok miskin bir insan olmaya başladım. Yatağıma doğru bile yönelemiyorum şurada bilgisayarın karşısında uyuya kalmak istiyorum. Tatlı rüyalar karga...


2 yorum: