24 Haziran 2009 Çarşamba

ayak bileğimden çekiştirme gidiyorum ben

Vize için başvuruda da bulunuldu hadi bakalım beklemeye koyuldum. Önceden gitmenin coşkunu yaşardım şimdiyse dönemenin tuhaflığını düşünmekteyim. Neye dönüyorum ki? Kocaman bir hiçliğe mi? Ya gitmemeliyim ya da dönmemeliyim gibi. Kızma bana, işin aslı böyle ama.

***

Biliyordum... Bunu tüm kalbimle hissediyordum. Yanılmadım. Hislerime hep güvendim zaten. Bu seferde yanıltmadı. Şimdi neyi mi biliyordun diyorsun? Sorma olur mu? Orası bana kalsın? Belki saçma gelir sana. Sorma sen yine de... Bazen her şeyi bilmek gereksizdir. Kısaca huzurluydum oradan biliyorum ;)

Hadi bu konuyuda geçelim. Hatta tüm konuları geçelim yazmak istemiyorum nedense... Sonra görüşelim. Mümkün mü?


Joshua yapma ama böyle bak yine kızdıracaksın beni bu aralar affettim seni ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder