30 Ağustos 2010 Pazartesi

Kabul

Bu sabah bok gibi uyandım. Rüyamda katildim. Katil miydim? Zamanı sürekli durduruyordum oysa yaptığım sadece telefonumun çalar saatini durdurmaktı. Geç kalıyordum, zaman yetersizdi ya da ben yettiremiyordum. Bir şeyler atıştırdım, özensiz giyindim, dişlerimi fırçaladım ve asıktan hallice suratımla kendimi sokağa attım. Somewhere over the rainbow'u dinledim, hala aynıydım. Kafamda dünden beri aynı replik vardı. "Daha önce hiç birini öldürdün mü? -Birinin hislerini incittim."

Sonra hastahanenin kapısından içeri girdim, artık normaldim. Biraz ironik değil mi?

27 Ağustos 2010 Cuma

Hey Joshhh!!


Mavi...

24 Ağustos 2010 Salı

Beğenmediğim ünlü kadınlara benzetilmek dışında hoş aslında böyle, güzel falan...

Günler güzel geçiyor aslında hızına yetişemiyormuşum gibi. Bu staj olayı çok tuhaf, hoşuma gidiyor bir yerde. Sabah erkenden kalkıp hiç penceresi olmayan yalnızca beyaz bir ışığın hakim olduğu bir yere gidiyorum. Akşam 5'te çıkıyorum (gönüllü stajyer olma torpili :D:) sabah 8:30'dan akşam 5'e kadar sanki hayat duruyor. Yaşanmıyor gibi. Mesela şu anda yorgunluktan ölüyorum ve uyumak için adeta çıldırıyorum. Akşam 5'ten bu saate kadar işte hayat bu kadar. Kısayken daha iyi oluyor sanırım. :P:D:D

Aslında itiraf etmeliyim ki 2 hafta boyunca laboratuar sorumlularımız Elmas Abla, Sinem Abla doktorumuz Gülveren Hanım tarafından iltifatlar duymak çok hoşuma gidiyordu. Özellikle Gülveren Hanım beni çok beğendiğini Miss Turkey'i katılmayı düşünüp düşünmediğimi bile soruyordu (ben o işler için artık çoktan karta kaçtım Gülveren Hanımcım, o kızlar 18'lik benim yaşım almış başını gitmiş diyemedim tabi ki) ee tabi insanın hoşuna gidiyor bir yerde ama ta ki bugüne kadar. Evet bugün beni Bergüzar Korel'e benzettiler. Sanırım bu ömür boyu başıma gelecek sevmediğim, beğenmediğim kadınlara benzetilmek Penelope Cruz gibi Asuman Krause gibi... Sevmiyorum, beğenmiyorum gelip beni buluyor. Birde beğenmediğimi söylediğim halde ısrarla benzetmiyorlar mı hakaret mi ediyorsunuz kardeşim? Tabi Charlize Theron'a benzetecek halleri yok ya :D:D:D Ama bugün demedim "ben o kadını hiç beğenmiyorum" diye. En acıklısı da inek gibi baktığını düşündüğüm bu zat-ı muhteremin bakışları gibiymiş bakışlarım. Demek ki bende inek gibi bakıyorum, Tanrım beni yanına al tamam tüm tekliflerini kabul ediyorum. :D:D:D:D

Neyse Joshh renkli ojelerim ve ben adlı şu anda uydurduğum projemde mor oje ayağındayız. Bugün mavi ojelerimi çıkarttım ve mor ojelerimi sürdüm. Vatana millete hayırlı olsun. :P:D:D Yeşil ve fosforlu pembe başı çekmekte tabi hadi hayırlısı.

İyi geceler Joshua ;)

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Saçmalama ehliyeti

2 yıl önceki yazılarım için,

http://osymdennefretediyorum.spaces.live.com/

Temsili olarak,

"...

Bu ne saçma sapanlık böyle (şahsen içimden böyle demek geldi) bu ne kendini bilmezlik (hala devam ediyor kaynağını çözemedim). Bu kadar sinir harbi yeter. Bir önceki yazımı 5 gün önce yazdığım için blogumda yayınlamadan önce bir iki cümle bugüne ait bir şeyler yazayım dedim. Yazmaz olaydım! Yine kontrolsüz saçmalamaya başladım. Saçmalama ehliyeti diye bir şey çıksa ve lütfen her önüne gelene verilmese, çekilmiyorlar bazen. Şu benim kontrol dışı saçmalamalarım gibi… Fakat bu konuda mütevazi davranamayacağım eğer “saçmalama ehliyeti” diye bir şey olsaydı bana ben başvurmadan verirlerdi. Söylemesi ayıptır çok iyi saçmalarım. (herhalde ego patlaması bu olsa gerek adı bile saçma olan bir konuda kendini öven tek insan) Neyse gönül isterdi ki bir beyin fırtınası yaratalım, zeka parıltısı içeren cümleler kuralım ama ne acı ki gecenin köründe bu kadar oluyor. İyi geceler efendim esen kalınız… Eyvallah.

25.02.09

02:22"


Ciddiye almadığınız için teşekkür ederiz :P:D:D:D


2006 yılından bu yana bana hizmet veren my space'e teşekkürlerimle azuhahahahaaaa!!!

15 Ağustos 2010 Pazar

Bu durum kadınlara yapılan en büyük haksızlıktır.

Bu nasıl olur? Dünya üzerinde yaşayan kadınlara haksızlıktır, hakarettir bu!!! Birde gözümüze vurmak için takvime koyuyorlar fotoğrafını. Bu insan ötesi mahluğu ilk gördüğümde Floransa sokaklarında şuursuzca dolaşıyordum ta ki takvimin tanıtım afişini görene dek. Bir sene öncede içimden başlangıçtaki cümleleri geçirmiştim. "Nilay bize bu nasıl yapılır??Acaba günah çıkartmaya mı gitsek?" İlk görüşte aşk hiç bu kadar hüsranla sonuçlanamazdı. Elinde tuttuğu Roma'nın yolları broşüründe kendisi bilmez ki Roma'nın bütün yolları ona çıkmakta. Tüm sapıtmışlığımla yazıyor olsamda gerçeklerden kaçılmaz bu adam rahip olmamalıydı. Adını bilen var mı aranızda? :(:(:(:(

"Calendario Romano 2009"

12 Ağustos 2010 Perşembe

Acı çekmek özgürlük değilmiş oğlum bize yalan söylemişler!!!

İş hayatının yoruculuğu ve de bitmek bilmeyen bacak ağrımla cebelleşiyorum. Bugün idrar tahlilinden çok daha ilginç şeyler inceledik sperm hücresi ve vücut sıvısı. Lökositler, proteinler, bakteriler... :):):)

Uykum var ve yarın gün bitiminde haftasonu tatilim başlayacak yuppiii!!! Bomboş geçiyormuş görünümü veren şu hayatımı birazcık doldurmak adına bir şeyler yapmaya çalışmam görülmeye değer Joshua. Neyse yorgunluktan parmaklarım bile ağrıyor sonra görüşürüz bebek. ;)

10 Ağustos 2010 Salı

Ördeğe özenen karga

Ve bir günün daha sonunu getirdik. Bu gece haydar perdeleri havalandırmakta, mutlu olmak için bir neden bak sana.

Evin erkeği Hopa'ya gitti bizde evimizin içerisinde ana, kız ve kutsal ruh olarak bi' yaşam formu sergilemekteyiz.

En son genel biyoloji sınavımdan sonra böyle olmuştum, bedenim uyumak için çıldırıyor fakat beynim reddiyordu. Dün gece ben bunu yine yaşadım ne olur bu gece yaşamayayım. Ne yaptıysam uyuyamadım en sonunda karnım acıktı bende sarelleli ekmeğe ve de bir koca bardak dolusu süte sığındım. Sizde olmasanız hayat çok sıkıcı hee!!

Bugün neler mi yaptım Joshuacığım, bol bol idrar tahlili yaptım. Iyk!! Sonra tüberküloz başlangıcı yaşaması muhtemel bir balgamı inceledim mikrobiyoloji doktoromuzun gözetiminde. Aman balgamda lökosite dikkat, gözünüzü seveyim aşık olmayın. :P:D:D

Ördek misali sudan çıkmaz oldum Joshua, yıkanmaktan haz etmeyen Nazım'ın sözü geldi aklıma "biz ördek miyiz kardeşim?" ama bu hava koşullarında günde 3 defa duş almak farzdır Joshua. Sabah duş, akşam duş gece yatarken bu sefer soğuk duş. Yoksa sıkıyorsa uyu uyuyabilirsen. Neyse ben gideyim biraz bir şeyler yiyeyim sonra da zıbarıp yatayım. En güzel günler seninle olsun be Josh!

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Stajjj

Bugün stajımın ilk günü ve yorgunluktan geberiyorum. Dün gece iki saat bile uyumadım. Sıcakla ve sinekle mücadele derneği kurmak istiyorum.

Anladığım bir şey varsa o da hastahane ortamının kesinlikle bana uygun olmaması gerçeği. Kan alınan bebekler, idrar tahlilleri... Evet öğreniyorum ve öğrenicem ama o kadar! Bugün öğrendiğime en mutlu oldum şeyse gram boyama tekniği sonuçta okulda bana lazım olacak. Neyse bu kadar sohbet muhabbet yeter gideyimde biraz dinleneyim.

7 Ağustos 2010 Cumartesi

İdare et!

Antalya'dan döndüğümden beri yalnız başıma yürürken, minibüsle eve gelirken zihnimden neler geçtiğini kurcalıyorum. Sana yazacak tonla şey geliyor aklıma ama hep şikayet hep şikayet. Kapıdan içeri girdiğim de püff hepsi uçup gidiyor zihnimden. Söylemek istediklerim bu kadar. Şimdi gidip film seyredeceğim. 24 saatteki 8 filmden sonra bu 9. olacak öperim gözlerinden Joshua ;)

5 Ağustos 2010 Perşembe

Sustum. Sanki buna mecburmuşum gibi...