22 Haziran 2009 Pazartesi

kronik rahatsız insan örneği ama bi' saniye ben kendimi tekrar etmiyorum ki

Ben kendimi tekrar etmiyorum evet. Bu beni biraz rahatlatıyor sanki. Eğer kendimi tekrar ettiysem bu cümleyi tekrar yazarak, lütfen bana söyleme olur mu?

İnternetin bana yarattığı zorluklar... Kullanamıyorum öyle istediğim zaman. Bİlgisayarın keyfi gelince. Ben en başından beri söylüyorum şu bilgisayar beni hiç sevmiyor diye. Garezi var! Biliyorum elimde bir çok kanıt var. Her neyse. Bu aralar görüşemeyiz belki de bu yüzden.

Sonunda aldım pasaportumu 20'sinde de gidiyorum. Keşke hiç dönmek zorunda olmasaydım. En azından 1-2 yıl. Yoksa gerçek bir "hiç" kelimesi tanımlamazdı beni. Çünkü ne yapar ne eder ben yine dönerim İstanbul'a evime. Ölene kadar yapamam başka bir yerde. Unutmadan 30'umda da Güney Afrika'da olacağım bunu bil, arama beni ;)

Joshua küstün mü bana?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder