9 Haziran 2009 Salı

hamarat karga

Evet son derece hamaratım Joshua şimdi yapabildiğim şeyleri sayarak ağzının sularını akıtmak istememekteyim aç bir kurt misali ifade takınmazsan gayet mutlu olacağımı da belirtmek isterim. Neyse bu sabah, dün gece canım çok çektiği için elmalı top yapmaya karar verdik. Tabi ki de anne kargayla ee hamarat karganın annesi daha bir hamarat oluyor tabi. Saat falan da dinlemiyor. Yavrusunun canı çekiyor o hemen yapmaya koyuluyor. Kıyamam ben onun parlak siyah tüylerine :P:D:D (şu son cümlemi okusa annem beni kovalar :D) "elmalı top" ismi kulağa komik gelebilir evet insanlar her top kelimesini duyduklarında sürekli olarak gülme eylemine geçiyorlar (bi' saniye insanın fikri neyse zikride o olurmuş derler). Yapımı çok kolay, tadı ise paha biçilemez... O içindeki elmanın kattığı mayhoşluk tanrım! yerken sanki dünyada değilmiş gibi hissedeceksin. Tarifini veriyorum not al :P (yok yok kopyala, yapıştır)

4 tane elma
2 paket petibör bisküvi
1 kase ceviz yahut fındık (cevizli daha güzel ;) )

Şimdi elmaları rendeleyin, ultra minik parçalara ayrılmış bisküvilerle birleştirip cevizide ekleyin Elinizle iyice birbirine karıştırın. Mümkünse mıncık mıncık etmeyin, pislik yapmayın. Bak kızarım... Sonra bunları top haline getirip evinizde önceden bulunması zorunlu olan borcama yerleştirin. Eğer borcamınız yoksa ona tekabül eden başka bir kaba koyun. Biraz da hızlı olun lütfen daha nane likörü tarifim var. Sonra yukarıda saydığım malzemelerin bir ev için ne kadar elzem yiyecekler olduğu düşünülür ise benim tarafımdan aynı zaruriyeti bulunan bir başka malzememiz dr.oetker'den çikolata sosudur. Çikolata sosunu poşetinin arkasında yazan tarife uygun olarak pişirin. Onu da bana burda yazdırtmayın ayıp denilen bir şey var. Neyse efendim çikolata sosunu yaptıktan sonra soğuyana kadar karıştırın yoksa üzeri kaymak tutar tatlınız da bir halta benzemez (biraz hakaret içerikli oldu ama sinirlendim). Son olarak çikolata sosunuz soğuyup, borcama yerleştridiğiniz elmalı topların üzerine homojen bir şekilde paylaştırdıktan sonra buz dolabına yerleştirin ve iyice soğumasını bekleyin. İsteğe göre kaymaklı dondurmayla servis edebilirsiniz, ben bu akşam bu şekilde yemeyi planlamaktayım sizlerede afiyet olsun.*
*Şimdi direkt olarak sana itafen yazmadım Joshuacığım. Tarif verirken ki kuralları bilirsin sanki tüm dünya insalığıyla paylaşıyormuş psikolojisine bürünürsün. Evet bende öyle olmak istedim.


Joshua şişt Joshua nerdesin? uyudun mu? bundan sonra yemek tarifi işine giricem. İyi tamam sustum. Ama az biraz bekle de nane likörü olayını da anlatayım.

Ben nane likörü olayına giremeden, dan diye elektirikler kesildi. Tanrım, güç kaynağının bozuk olması daha önce hiç bu kadar içimi cızlatmamıştı. Yaşam şeklimi burjaviyi kılan ve önemli bir timsali olan jenaratörün güç kaynağı olmadan bir işe yaramadığını idrak etmiş olmakta daha büyük bir acıydı. Nane likörünün yapımı basit zaten önemli olan düzenli olarak güneşte bekletmek. Şimdi içimden tarif vermek gelmiyor.

Oo joshuacığım bu aralar mutlu mesutum sorma :) oh sınavlarda bitti. Artık tam yaz moduna geçebilirim. Pinekliyoruz :P Planlarım var ama uu daha bir sürü fotoğraf çekicem sınavların bitmesini bekliyordum. Bahsetmiştim sana bunlardan biri bizim oranın canlıları, canlılar dünyası :):):)

Nedense daha fazla yazma arzusu duymamaktayım Joshua... Hadi sonra görüşürüz kendine iyi bak ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder