26 Haziran 2009 Cuma

michael jackson öldü mü?

Duyduklarıma inanamadım resmen.Joshua... Nasıl olur ya Michael Jackson nasıl ölür kavramı beynimden içeri kurşun gibi girdi. Anında televizyonun başına koştum CNN'i açtım. Evet duyduklarım doğruydu kardeşi çıkmış basın açıklaması yapıyor. Vay be dedim bir dönem de böyle kapanıyor... Birde bugün Charlie'nin Meleklerinden Farrah Fawcett'da ölmüş. O kadın kanserdi galiba bir de otobiyografisini hazırlıyordu acaba tamamlandı mı? Bana da dert olan şeylere bakar mısın? Üzüldüm bugün ama cidden ya. Bazı kişiler vardır hiç ölmeyecek gibi Michael Jackson'da öyleydi. Tuhaf oldum öyle işte...

Bu arada bu yazımda hiç beklemezken ne kadar hareketli geçiyor maşallah :P:D:D 7 Temmuzda Balıkesire gidecekmişiz sonra oradan döneceğim ve eğer 30 Haziran'da İtalyan Konsolosluğundan vizeyi almayı başarırsam (alırım diye düşünüyorum benim gibi birine vize vermeyeceklerde kime verecekler :D:D:D) 20 Temmuz'da İtalya yolcusuyum. Ondan sonra ancak 14 Ağustostan sonra görüşürüz Joshuaaaa bekle beni bebeğim :D:D:D Neyse en güzel haberse sevgili babacığımdan geldi, bayramda Antalya'ya gidelim dedi .Ben daha şu yaşıma kadar bi' bayramımı babaannem ve amcamlarla kutlamamıştım yuppiii. Bu duruma çok sevindim be Joshua :D:D:D

Şişt Joshua bugün senin hakkında düşündüklerim için kızdım kendime kıyamam ben sana yaa bugünlük affet ama söylemeden de geçemem belli olmaz ters tarafıma da gelme ;) dur ya basasım geldi seni bağrıma uyşşş Bağır demişken aklıma geldi ben bu sabah çaydanlığı ocağa koyarken demliği bir devirdim. Hemen uzaklaştım da sadece sıçrayanlarla yetindim ama öyle bir çığlık atmışım ki sofradan annemle babam da birden korkup çığırdılar tanrım berbattı daha çok korktum bir an sandım yaktım tüm bağırımıııı :'( allah'tan yanık falan olmadı olsada anca 6. dereceden :D:D:D anneme bunu dediğimden beri dalga geçiyor 6.derece yanık mı olur? diye ( sanki ben bilmiyorum, biyoloji bölümündeyiz herhalde boru mu? :D:D) Üzülme Joshua iyiyim şimdi geçti kızarıklıkta, no problemoo :P:D neyse hadi sonra görüşürüz. Benden bugünlük bu kadar. Koklaya koklaya öptüm kocaman :D:D
Abi bu nasıl bir vedalaşma şekli ya :D Joshua'yı öpmeye kalkan insan evladı olarak ben. Bu durumu incelemeliyim ;)

İyi geceler bebeğim...

1 yorum: