15 Temmuz 2009 Çarşamba

zihnimde bir başlık oluşmadan yeni kayıt dedim affet beni

Biraz önce deli gibi yağmur yağdı gördün mü Joshua? Hayır aslında bu şekilde başlamak istememiştim. Aslında ne yazacağımı bile bilmeden yazıyorum yani başlığımdan anladığın kadarıyla. Korkuyorum nedeni yok belki ama korkuyorum. Yanlış olan bir şeyler var ama benim yaşamımın neresinde onu bilemiyorum. Belki de yanlış olan şeyin benimle hiç alakası bile yoktur ha ne dersin? Korkuyorum işte anlatması güç, kendimden kaçıyorum. Korkuyorum. Zuhal Olcay "Güçlü görünmeye çalışmıyorum. Güçlü görünmek güçsüzlüğün bir göstergesi." demiş. Tabii kelime kelime böyle değil ama ana fikir bu işte anla Joshua. Ben güçlü görünmek için savaşıyorum demek ki güçsüzüm. Evet evet zaten o yüzden korkuyorum öyle değil mi? Korkak karga. Bu sana hiç yakışmadı. Hani nerede o asarım keserimlerin.

Kendime not: Sen anca kendi gözünü oyarsın yavru kargam benim.


Eee Joshua söyle bakalım

dıt! dıt! internet gitti. Tabii internetin gidişini bu şekilde bir ses vemedi ama işte idare et. Şuanda saat 21:08 anneannemlerdeyim. Aradan epey bi' saat geçmiş. Daha demin etrafımda mavi ve tonlarında, hayatımda gördüğüm en güzel kelebeklerden biri uçuşurken ve kendimi bir masal dünyasında gibi hissederken sağolsun kulaklarımda birden bire kara bir sineğin ahenkli sesini işittim. Teşekkürler bebeğim uyandırdığın için ;) Dalga geçmiyorum gerçekten teşekkür ediyorum Joshua öyle olur olmaz dalınca rüyalara tutulu veriyor kolum, bacağım, boynum... O yüzden teşekkürler karasinek uyandırdığın için. Bak nasılda lafı evirip çevirip Joshua'ya soracağım soruyu arada kaynattım. Ne var yani hiç bunlara girmeden de kaldığım yerden devam edebilirdim ama öyle değil mi? Ama yapmadım peki neden? (farkındaysanız şuan da Joshua ile konuşmuyorum bu üçüncü bir şahıs peki adı ne olsun bu şahsın ben, sen ve "o" ndan 'o' olsun) Yine hiç kimse yanıtlamadan ben cevap veriyorum çünkü Joshua'ya soracak bir soruya sahip değildim öyle gelişi güzel yazmıştım 'eee Joshua söyle bakalım' diye. Bu arada bizim konumuz neydi yav! Nerden nereye geldik. Joshua beni takip et diyorum hep sana. Ama nerde aklın bir karış havada. Daha fazla yazmanın bir gereğini göremiyorum ben burada. Lafı falan uzatmaya hacet yok. Sonra görüşmek üzere...

Joshua'ya not: Joshua dikkat et! Geceleri aniden uyandığında korkma. Düşün ve bir bardak su iç. Güzel şeyler düşün, eğer ağlamak istersen ağla ama saklama. Ben aklından geçen her şeyi bilirim sen de bilirsin.... Ben korkabilirim ama sen korkma yürüyecek daha çok yolun var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder