18 Temmuz 2009 Cumartesi

Bundan böyle her ayın 18'i hippi günü olsun.

Bugün dehşet güzeldi bugün hippi günüydü. Ceysu'nun yanında getirdiği gözlükler çok manyaktı. Keşke bende annemin eski gözlüklerine bi' bakınsaydım. Ama güneş çoktan batmıştı. Fakat hiç pes edilir mi? Ceysunun tipi hala aklımda siyah camlı gözlüklerle Nihan ay çıktı mı? diye soruşu yarılarak gülme nedeni. Seviyorum ben bu deliyi ya. Tabii birde bu tipimizle çiğ köfte yiyişimiz ayrı güzeldi. Su şişeleri kolumuzun altında kekolar gibi :):) Güzeldi ya iyi eğlendik. Aslında korkuyorum başka bir şeyi aktarmaya. Kod adı bili bili olan biriylede güzeldi bugün. Umut'u gezidirdik falan eğlenceliydi. Eski fotoğraflarda ayrı komikti. Annemin ve babamın eski fotoğrafları okul yılları falan. Deli miyiz biz be :D:D Yok biz gayet normaliz. Yanlışlıla sayfayı kapattım ne diyordum ben. Neyse şimdi midem bi' kötü oldu. Çiğ köftemi dokundu yoksa. Neyse sonra görüşürüz. Hadi iyi akşamlar.

Bu kötü bir kapanış oldu ama yetinmeyi bilmelisin Joshua...

1 yorum:

  1. Şu blockta birde benim için birgün ayarla tek fan club üyenim zaten :D bu yazılarıda benden başka okuyan var mı bilemiyorum :D bu kadar pessimistic olmayam belki yanlışlıkla girip birileri okuma gaflet delalet ve hatta hiyanetine düşüyor olabilir ama :d en azından hakkediyom benim hakkımda bir yazı :D joshuaaaa :d

    Muzaffer Sezer

    YanıtlaSil