14 Temmuz 2009 Salı

döndüm, özledin mi Joshua?

Gözyaşlarını sil Joshua ayrıca ağlamıyormuş gibi de yapma. Hem giderken yeterince ağladın ardımdan. Fakat bir önceki başlıkta da söylediğim gibi geldim ama daha çok gideceğim. Ayrılıklar hiç bitmeyecek Joshua... Ayrılıklar sana bana ve diğerlerine. Gözyaşlarıysa sadece ikimize. Ağlama Joshua özelliklede ağlamıyormuş gibi yapma! Komik oluyorsun. Ben yokken neler yaptın? Koca bir "hiç" mi yoksa? 6 gün sonra tekrar gidiyorum ve bu sefer daha uzun bir süre yokum yani sen yine koca bir hiçi mi yaşayacaksın buna asla izin vermem. Kendimi yorgun hissediyorum ne de olsa daha eve gireli 1 saat bile olmadı. Yorgunum Joshua ve sadece bedenen değil. Ruhumda fazlasıyla yorgun. Neyse biz böyle sıkıcı konuları geçelim günlerimin nasıl geçtiğini mi merak ettin yoksa?

Çok güzel bir tatil oldu açıkçası. Sessiz sakin bir yerde bayanlar ordusu gibiydik. Begüm, Şeyma Elif çok güzel vakit geçirdik. Tanrım çok kafiyeli oldu :P :) Hee bir de evin tek erkeği Bartu vardı tabii :) Sonra bütün bir hafta boyunca Begümle National Geographic tadında "ergenusları" inceledik. Ne yerler, ne içerler nasıl bir yaşam formu benimsemişler falan filan. Gayet eğlenceliydi bizim için. Sonra bol bol yüzdük güneşlendik falan filan... Bak yavru kargan daha bir karardı Joshua. Hatta o kadar çok yandım ki kaşınıyorum yani hafif hafif soyuluyorum omuz başlarım ve sırtımın bir kısmı ama yine de kararmışlık korunmakta. Birde saçlarımın rengi açıldı ki sorma. Öyle abartılı bir açılma değil tabi şimdi cümlemi okuyunca abartmış gibi oldum ama yine de bence gözle görülürüz bir fark var. Her yaz biraz daha açılıyor saçımın rengi ya da kışın koyulaşıyor. Bu son söylediğim de imkansız, koyulaşıyor olan dipten yeni gelenler olur. Neyse bu saçma konuyu daha fazla uzatmayacağım. Güzel bir tatil geçirdim ve bunu cümlelerimle mahvetmeyeceğim. Dün mesela çok güzeldi. Denizde çok güzeldi. Begümle ikimiz uzandık iskeleye sırt üstü saçlarımızı suya bıraktık ve tersten gökyüzüne baktık. Gerçekten çok manyak bir his. Birden deniz gökyüzü gökyüzündeki bulutlarsa kutuplar oluverdi. Dehşet güzeldi. Annem gittiğimiz yeri 70'lerde ki Mercan'a benzetti zeytin ağaçları, sessizlik, sakinlik vs.

Joshua çok acayip bir şekilde uykum geldi böyle birden bastırdı. Sanırım daha fazla yazamayacağım. Sana şimdilik hoşçakal diyorum. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere. Hadi bana iyi uykular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder