23 Ağustos 2010 Pazartesi

Saçmalama ehliyeti

2 yıl önceki yazılarım için,

http://osymdennefretediyorum.spaces.live.com/

Temsili olarak,

"...

Bu ne saçma sapanlık böyle (şahsen içimden böyle demek geldi) bu ne kendini bilmezlik (hala devam ediyor kaynağını çözemedim). Bu kadar sinir harbi yeter. Bir önceki yazımı 5 gün önce yazdığım için blogumda yayınlamadan önce bir iki cümle bugüne ait bir şeyler yazayım dedim. Yazmaz olaydım! Yine kontrolsüz saçmalamaya başladım. Saçmalama ehliyeti diye bir şey çıksa ve lütfen her önüne gelene verilmese, çekilmiyorlar bazen. Şu benim kontrol dışı saçmalamalarım gibi… Fakat bu konuda mütevazi davranamayacağım eğer “saçmalama ehliyeti” diye bir şey olsaydı bana ben başvurmadan verirlerdi. Söylemesi ayıptır çok iyi saçmalarım. (herhalde ego patlaması bu olsa gerek adı bile saçma olan bir konuda kendini öven tek insan) Neyse gönül isterdi ki bir beyin fırtınası yaratalım, zeka parıltısı içeren cümleler kuralım ama ne acı ki gecenin köründe bu kadar oluyor. İyi geceler efendim esen kalınız… Eyvallah.

25.02.09

02:22"


Ciddiye almadığınız için teşekkür ederiz :P:D:D:D


2006 yılından bu yana bana hizmet veren my space'e teşekkürlerimle azuhahahahaaaa!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder