10 Ağustos 2010 Salı

Ördeğe özenen karga

Ve bir günün daha sonunu getirdik. Bu gece haydar perdeleri havalandırmakta, mutlu olmak için bir neden bak sana.

Evin erkeği Hopa'ya gitti bizde evimizin içerisinde ana, kız ve kutsal ruh olarak bi' yaşam formu sergilemekteyiz.

En son genel biyoloji sınavımdan sonra böyle olmuştum, bedenim uyumak için çıldırıyor fakat beynim reddiyordu. Dün gece ben bunu yine yaşadım ne olur bu gece yaşamayayım. Ne yaptıysam uyuyamadım en sonunda karnım acıktı bende sarelleli ekmeğe ve de bir koca bardak dolusu süte sığındım. Sizde olmasanız hayat çok sıkıcı hee!!

Bugün neler mi yaptım Joshuacığım, bol bol idrar tahlili yaptım. Iyk!! Sonra tüberküloz başlangıcı yaşaması muhtemel bir balgamı inceledim mikrobiyoloji doktoromuzun gözetiminde. Aman balgamda lökosite dikkat, gözünüzü seveyim aşık olmayın. :P:D:D

Ördek misali sudan çıkmaz oldum Joshua, yıkanmaktan haz etmeyen Nazım'ın sözü geldi aklıma "biz ördek miyiz kardeşim?" ama bu hava koşullarında günde 3 defa duş almak farzdır Joshua. Sabah duş, akşam duş gece yatarken bu sefer soğuk duş. Yoksa sıkıyorsa uyu uyuyabilirsen. Neyse ben gideyim biraz bir şeyler yiyeyim sonra da zıbarıp yatayım. En güzel günler seninle olsun be Josh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder