6 Aralık 2014 Cumartesi

Merhaba ve Hoşçakal Aralık

Sadece yazmak için yazdığımı belirtmek isterim. Bir mecburiyet gibi. Geriye dönüp bakarsam şayet neden bu yılın son ayında bir şey yazmadım ki diye düşünmemek için. Aslında söylemek istediğim çok şey var ama insan en çok söylemek istediğinde tıkanıyor işte böyle. 2013 yılı benim için o kadar zordu ki 2014'ten çok fazla şey bekledim. Sanki hayatımıza yön veren şey gelecek olan yıllarmış gibi. Ne yaparsın boş bir avuntu işte. "Bu yıl iyi geçecek." her yeni yılın en büyük umudu. Ama verdiği kadar ne çok şeyi de beraberinde götürüyor oysa bu yeni yıllar. Biterken mesela 2014, çevremde ne çok kişi için zaman durdu...

Ara verdim bir yarım saat kadar. Çok şey düştü yağdıma. Kaldığımız yerden devam etmeyelim. Kaldığımız yer beni zamanın içinde sürüklüyor. Zamanın anlamsızca tükenişine ve yeniden başlayıp tekrar tekrar tükenişine götürüyor. Zaman, her şeyi tüketiyor. Sevdiğim ve sevmediğim her şeyi... 

Susalım şimdi en iyisi. Yeni yıldan umudumuzu kesmeden "bu yıl iyi geçecek." diyelim. Umut etmek ne güzel şey, olacak olana karşı baş kaldırı gibi.

Neyse,

İyi geceler Dünya, yeni yaşına az kaldı. Güzel günler için dön. Öperim seni dönencelerinden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder